Як працаваць з анлайн-заявамі?

Каманда ATLANT ідзе ў нагу з часам і з сучаснымі тэхналогіямі. Мы прарабілі велізарную працу, каб у карыстальнiкаў нашай тэхнікі з’явілася магчымасць падаць заяву на нашым сайце анлайн, не выходзячы з хаты, а ў нашых аўтарызаваных партнёраў — сэрвісных цэнтраў, з'явілася магчымасць прымаць дадзеныя заявы анлайн і весткі з імі працу. Зараз прымаць заявы вы можаце проста ў сваім акаўнце на сайце ATLANT!

Як атрымаць доступ да сістэмы анлайн-заяў і пра тое, як адбываецца размеркаванне анлайн-заяў, чытайце тут., чытайце тут.

Як працаваць з вашымі анлайн-заявамі?

У асабістым кабінеце сэрвіснага цэнтра ў раздзеле «Заявы на сэрвіс» адлюстроўваецца ўвесь спіс анлайн-заяў на рамонт, якія былі прыняты ў працу самім сэрвісным цэнтрам з агульнай чаргі або былі прызначаны яму супрацоўнікам аддзела сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT.

Для сэрвіснага цэнтра даступныя наступныя аперацыі над заявамі:

  • змена статусу заявы,
  • запыт перадачы заявы на іншы сэрвісны цэнтр з указаннем прычыны (перадачу заявы выконвае супрацоўнік аддзела сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT, новы сэрвісны цэнтр, якому прызначана дадзеная заява, не будзе бачыць гісторыю заявы),
  • камунікацыя з карыстальнiкам у рамках заявы, апавяшчэнні пра новыя паведамленні прыходзяць на электронную пошту, паказаную ў асабістым кабінеце,
  • напісанне нататкі да заявы, калі адрас, тэлефон ці іншыя дадзеныя кліента адрозніваюцца ад паказаных у анлайн-заяве,
  • сартаванне заяў па статусу,
  • сартаванне заяў па лакацыі,
  • сартаванне заяў па даце паступлення.

Важна: па завяршэнні абслугоўвання, заява павінна быць перакладзена ў фінальны статус «Заява зачынена».

*Электронная пошта, паказаная ў асабістым кабінеце сэрвіснага цэнтра, павінна быць актуальнай, інакш апавяшчэння пра заявы будуць пападаць «у нікуды», і партнёрскі рэйтынг вашага сэрвіснага цэнтра будзе зніжаны аддзелам сэрвісу ATLANT.

Пры наяўнасці пытанняў, звяртайцеся да анлайн-кансультанта. Жадаем поспеху і дабрабытуўпрацы!
Ваш аддзел сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT.