Каманда ATLANT ідзе ў нагу з часам і з сучаснымі тэхналогіямі. Мы прарабілі велізарную працу, каб у карыстальнiкаў нашай тэхнікі з’явілася магчымасць падаць заяву на нашым сайце анлайн, не выходзячы з хаты, а ў нашых аўтарызаваных партнёраў — сэрвісных цэнтраў, з'явілася магчымасць прымаць дадзеныя заявы анлайн і весткі з імі працу. Зараз прымаць заявы вы можаце проста ў сваім акаўнце на сайце ATLANT!
Як атрымаць доступ да сістэмы анлайн-заяў і пра тое, як адбываецца размеркаванне анлайн-заяў, чытайце тут., чытайце тут.
Як працаваць з вашымі анлайн-заявамі?
У асабістым кабінеце сэрвіснага цэнтра ў раздзеле «Заявы на сэрвіс» адлюстроўваецца ўвесь спіс анлайн-заяў на рамонт, якія былі прыняты ў працу самім сэрвісным цэнтрам з агульнай чаргі або былі прызначаны яму супрацоўнікам аддзела сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT.
Для сэрвіснага цэнтра даступныя наступныя аперацыі над заявамі:
Важна: па завяршэнні абслугоўвання, заява павінна быць перакладзена ў фінальны статус «Заява зачынена».
*Электронная пошта, паказаная ў асабістым кабінеце сэрвіснага цэнтра, павінна быць актуальнай, інакш апавяшчэння пра заявы будуць пападаць «у нікуды», і партнёрскі рэйтынг вашага сэрвіснага цэнтра будзе зніжаны аддзелам сэрвісу ATLANT.
Пры наяўнасці пытанняў, звяртайцеся да анлайн-кансультанта. Жадаем поспеху і дабрабытуўпрацы!
Ваш аддзел сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT.