Каманда ATLANT ідзе ў нагу з часам і з сучаснымі тэхналогіямі. Мы прарабілі велізарную працу, каб у карыстальнiкаў нашай тэхнікі з’явілася магчымасць падаць заяву на нашым сайце анлайн, не выходзячы з хаты, а ў нашых аўтарызаваных партнёраў — сэрвісных цэнтраў, з’явілася магчымасць прымаць дадзеныя заявы анлайн і працаваць з імі. Зараз прымаць заявы вы можаце проста ў сваім акаўнце на сайце ATLANT!
Усё геніяльнае — проста!
Проста аўтарызуйцеся і атрымлiвайце заявы на абслугоўванне і рамонт, адлюстроўвайце бягучы статус заявы з мэтай інфармавання карыстача, майце зносіны са спажыўцамi, атрымлiвайце зваротную сувязь ад супрацоўнікаў аддзела сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT!
Як працуе сістэма анлайн-заяў:
- сэрвісны цэнтр пакідае на нашым сайце заяву на рэгістрацыю,
- супрацоўнік аддзела сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT разглядае заяву, звязваецца з кантактнай асобай сэрвіснага цэнтра і, у выпадку паспяховага разгляду пытання, актывуе ўліковы запіс вашага сэрвіснага цэнтра ў сістэме,
- сэрвісны цэнтр атрымлiвае доступ да зачыненага падзелу, у тым ліку да анлайн-заяў на абслугоўванне і рамонт ад карыстальнiкаў тэхнікі ATLANT.
Як адбываецца размеркаванне анлайн-заяў:
- карыстальнiк стварае анлайн-заяву на рамонт або абслугоўванне ў пэўным рэгіёне,
- калі анлайн-заява была створана на пэўны сэрвісны цэнтр, які выбраў карыстач, то кантактная асоба, паказаны ў асабістым кабінеце дадзенага сэрвіснага цэнтра, атрымае апавяшчэнне на электронную пошту* пра тое, што паступіла заява на абслугоўванне; пасля гэтага дадзеная заява будзе даступная ў меню «Заявы на сэрвіс» асабістага кабінета сэрвіснага цэнтра,
- калі карыстальнiк аформіў анлайн-заяву без указання пэўнага сэрвіснага цэнтра, то дадзеная заява трапляе ў агульную чаргу па рэгіёне, і апавяшчэнні на электронную пошту* атрымлiваюць усе сэрвісныя цэнтры, якія адносяцца да дадзенага рэгіёна**; заява размяркоўваецца ў той сэрвісны цэнтр, які націскае на кнопку «Прыняць заяву»,
- калі цягам гадзіны заява не была прынята ніводным сэрвісным цэнтрам, адказны супрацоўнік аддзела сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT можа прымусова прызначыць кожны сэрвісны цэнтр, які адказвае за дадзены рэгіён; у дадзеным выпадку таксама прыйдзе апавяшчэнне на электронную пошту*, паказаную ў асабістым кабінеце сэрвіснага цэнтра.
*Электронная пошта, паказаная ў асабістым кабінеце сэрвіснага цэнтра, павінна быць актуальнай, інакш апавяшчэннi пра заявы будуць пападаць «у нікуды», і партнёрскі рэйтынг вашага сэрвіснага цэнтра будзе зніжаны аддзелам сэрвісу ATLANT.
**Доступ можа быць абмежаваны кропкава для абраных сэрвісных цэнтраў на узроўні аддзела сэрвісу ATLANT. Таму будзьце ўважлівыя і забяспечвайце высокі ровень абслугоўвання!
Пры наяўнасці пытанняў, звяртайцеся да анлайн-кансультанта. Жадаем поспеху і дабрабытуўпрацы!
Ваш аддзел сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT.