Каманда ATLANT ідзе ў нагу з часам і з сучаснымі тэхналогіямі. Мы прарабілі велізарную працу, каб у карыстальнiкаў нашай тэхнікі з’явілася магчымасць падаць заяву на нашым сайце анлайн, не выходзячы з хаты, а ў нашых аўтарызаваных партнёраў — сэрвісных цэнтраў, з’явілася магчымасць прымаць дадзеныя заявы анлайн і працаваць з імі. Зараз прымаць заявы вы можаце проста ў сваім акаўнце на сайце ATLANT!

Усё геніяльнае — проста!

Проста аўтарызуйцеся і атрымлiвайце заявы на абслугоўванне і рамонт, адлюстроўвайце бягучы статус заявы з мэтай інфармавання карыстача, майце зносіны са спажыўцамi, атрымлiвайце зваротную сувязь ад супрацоўнікаў аддзела сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT!

Як працуе сістэма анлайн-заяў:

Як адбываецца размеркаванне анлайн-заяў:

*Электронная пошта, паказаная ў асабістым кабінеце сэрвіснага цэнтра, павінна быць актуальнай, інакш апавяшчэннi пра заявы будуць пападаць «у нікуды», і партнёрскі рэйтынг вашага сэрвіснага цэнтра будзе зніжаны аддзелам сэрвісу ATLANT.

**Доступ можа быць абмежаваны кропкава для абраных сэрвісных цэнтраў на узроўні аддзела сэрвісу ATLANT. Таму будзьце ўважлівыя і забяспечвайце высокі ровень абслугоўвання!

Пры наяўнасці пытанняў, звяртайцеся да анлайн-кансультанта. Жадаем поспеху і дабрабытуўпрацы!
Ваш аддзел сэрвісу бытавой тэхнікі ATLANT.